Sprzęt do sprzątania w firmie - co będzie potrzebne?

Czystość w firmie to istotny element budowania jej wizerunku. Miejsce, w którym przyjmujemy klientów stanowi wizytówkę naszej działalności.

A nawet w przypadku, gdy do firmy nie są wpuszczane osoby z zewnątrz, zachowanie czystości jest bardzo ważne dla komfortu pracowników, jak również ze względu na specyfikę branży np. w produkcji żywności, wymagającej zachowania podwyższonych standardów czystości.

Utrzymaniu porządku w firmie służą specjalne środki czystości oraz profesjonalny sprzęt do sprzątania. W zależności od branży, sprzątanie ułatwiają na przykład wózki do sprzątania. Z kolei w miejscach, gdzie znajdują się wykładziny sprawdzą się odkurzacze piorące oraz Santoemma. W hotelach wykorzystywane są wózki hotelowe - na pościel, bieliznę, bagaże, czy też wózki gastronomiczne na naczynia. Naprawdę jest w czym wybierać. Podpowiadamy na co zwrócić szczególną uwagę, by móc cieszyć się nienaganną czystością w firmie, niezależnie od branży w jakiej działamy.

Czym jest Santoemma?

System Santoemma doskonale sprawdza się w utrzymaniu czystości w miejscach, gdzie znajdują się wykładziny i dywany. Profesjonalne i dokładne czyszczenie wykładzin dywanowych jest istotne, szczególnie w miejscach, gdzie występuje duży ruch. Ich czystość jest wizytówką firmy, ale również wpływa na komfortową pracę dla osób pracujących w pomieszczeniach. Dlatego tak ważny jest właściwy dobór środków czyszczących i piorących, które jak najlepiej powinny spełniać swoje zadania. Akcesoria i urządzenia do czyszczenia wykładzin dywanowych, muszą być niezawodne oraz dokładne. Specjalny dobór środków czyszczących sprawia, że zastosowanie tej metody powoduje, iż wykładziny nie tylko są czyste, ale również nowe zabrudzenia nie przylegają do nich tak szybko. Efekt zastosowania odpowiednich środków piorących jest wiec taki, jak w nowych, dopiero co zakupionych wykładzinach. Dodatkowo właściwe oprzyrządowanie sprawia, że dywan czy wykładzina są suche w bardzo szybkim czasie. Czas schnięcia dzięki zastosowaniu metody Santoemma, można skrócić nawet do 1 godziny. Dużym plusem jest też łatwość obsługi urządzeń. Nie mniej istotna jest również niewielka siła, jaką musi włożyć operator, by sprzęt działał właściwie. Szczegóły na http://euro-mop.pl/pl/static/santoemma-odkurzacze-ekstrakcyjne-i-urzadzenia-piorace-do-prania-wykladzin-dywanow-i-tapicerki.html.

 

Jaki sprzęt do firmy?

Stosowane sprzęty, ze względu na duże powierzchnie do posprzątania oraz inny charakter zabrudzeń, muszą być nne, niż te stosowane w naszych domach. Wybór zależy także od tego, czy sprzątamy powierzchnie biurowe, czy są to hale i magazyny. W każdym razie do sprzętów, które ułatwiają zachowanie czystości na dużych powierzchniach, zdecydowanie należą: odkurzacze przemysłowe, zamiatarki, sprzęt do mycia okien czy ręczny sprzęt do sprzątania. Dzięki ich zastosowaniu, sprzątanie jest szybsze, bardziej dokładne i nawet mocno zabrudzone powierzchnie są łatwiejsze do utrzymania w czystości. Sprzęt do sprzątania dla firm można podzielić więc na kategorię profesjonalnych produktów do mycia: okien, podłóg, prania wykładzin, tapicerek i dywanów, a także sprzęt mechaniczny do podłóg i innych powierzchni. Sprzęt ręczny służy natomiast do sprzątania toalet, łazienek, kuchni, biur lub w dziedzinach wyspecjalizowanych, na przykład do sprzątania hoteli czy szpitali. Podstawowym wyposażeniem, oprócz wspomnianego sprzętu są środki czystości, ściereczki, szczotki, czyścili, mopy, miotły, wózki do sprzątania, szorowarki, sprzęt do mycia okien i powierzchni szklanych, gąbki, zbieraki do wody. Niezwykle istotne jest również przeszkolenie pracowników, jak korzystać z profesjonalnego sprzętu, dobierać go do odpowiednich prac i dozować środki czystości, by osiągnąć spodziewane efekty, nie generując przy tym dodatkowych kosztów.

 

Więcej informacji na temat sprzętu sprzątającego na stronie: http://euro-mop.pl/.

Udostępnij ten artykuł
  • gplus

Komentarze